trött....

sådär, nyduschad och fräsch ^^
har varit en låååång dag idag, först gå upp kvart i sex, för att sen åka till körskolan tio i sju, för att sen köra till Falun och träna på halkbanan i 2½ timme, köra hem, vila lite, åkte sen med alex (som övningskörde) och hämtat cv.
Är helt slut, känns som att klockan är typ 10 eller nåt på kvällen.

Kom också på att jag har missat ett möte med ams, skulle ha varit där igår, men trodde att jag skulle dit imonn.
Aja ska ändå till stan imonn för att boka en körlektion, så jag kan lika gärna stanna till vid ams på vägen.

nej, nu ska jag bara sitta här vid datorn och spela WoW resten av kvällen, nu har jag varit tillräckligt vuxen för idag!
fast antagligen kommer fler inlägg sen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0