Plastkort :D

Wihi, har fått ett brev om att mitt körkort har kommit :D
Det enda konstiga är att det står att jag ska hämta ut det på posten som ligger på Skomakaregatan 5....
Sökte på Eniro för att kolla vart det låg, och det ska tydligen itne ligga i Borlänge :P Men det står ju Borlänge på papperet..
Men när jag sökte på 781 00 så hamnade jag i stan nånstans, så jag får väl gå dit och kolla idag efter att jag och Linda har shoppat kläder XD

Visste ni att det är sjukt svårt att parkera sin bil rakt när man inte har styrservo?
Det är det, och även sjukt jobbigt för armarna :P Undrar om man kanske ska kolla lite om det finns nån billig bil MED styrservo....
Nä, det får gå besiktningen ut iallafall :P
Aja, nu ska jag gå in på AMS och sen åka och hämta Linda vid två.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0