regn

Har precis varit ute med Zigge, regnar  litegrann ute men inte sådär jättefarligt.

Vid tolv så ska jag äta på thai med alex pappa och hans tjej... Andra gången nu :P Och jag är inte ens förtjust i thai.

sen blir det väl att städa lägenheten, Alex ska ju på jobbintroduktion idag ^^ så jag ställer gärna upp att städa när han är borta, hoppas det går bra!

Fyller 20 idag också, men det känns inte så speciellt eftersom jag inte ska göra nånting ändå.... Lite sorgset kanske, men inte så mycket att göra åt...

Aja, ska fixa lite nu, kram

Kommentarer
Postat av: a&j

grattis :)

2008-08-08 @ 10:25:10
URL: http://foreverkusiner.blogg.se/
Postat av: Ami!

grattis gumma

2008-08-08 @ 15:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0