Skön kväll

har precis varit och ätit på Fortuna igen ^^ så himla god plankstek dom har där, även om man blir så mätt så att man blir helt yr efteråt!

Imorgon så ska jag och min kompis Linda åka till Kupolen och titta på Gympakläder och skor, har bestämt att vi ska besöka ett gym på stan på tisdag :P har ju inga bra skor alls och inte heller nå gympabyxor längre (mina gamla gick sönder i skolan)
Ska även försöka tvinga alex till Åselby och snacka med dom på hemtjänsten, eftersom det är nåt fel på deras telefon så att man inte kommer fram. Men han tycker att jag är väldigt jobbig då :P

Är lite smånervös att köra linda imonn.. Första gången hon åker med mig XD Men det har ju gått bra hittills så varför skulle det gå åt helsike imonn?
Aja, nu ska jag testa på ett nytt spel och sen titta på Mythbuster klockan nio :D

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0