Frågor

Lite frågor från syrrans blogg :)

STEG 1:
Hela namnet: Linda Kristina Eriksson
Födelsedatum: 880808
Vart föddes du? Falun
Bor du nu i samma stad? Nja, beror på, föddes i Falun men bor nu i borlänge
Vad föddes du med för ögonfärg?: blå
Har du samma nu med?: Mja, melererade åt det blåa hållet.
Hårfärg när du föddes? blont tror jag
Har du samma nu? Mycket mörkare, när jag får pengar ska jag färga
Har du någonsin färgat ditt hår, i såfall hur många gånger: Jo ett X antal gånger
Hur lång är du? runt 1,70
Skostorlek? 37

STEG 2:
Första bästa kompisen? Camilla
Första husdjuret? Ödlan Pelle
Första ordet? Titta
Första gången du drack, om du har de? Drack öl när jag var riktigt liten :P Snodde pappas burkar.
Första gången du rökte, om du har det? Aldrig rökt.
Första gången du snusade? Aldrig snusat

STEG 3:
Största fobin: Folk som står och bara tittar på mig.
Rädd för sjukhus? Inte rädd, men känner ett stort obehag när jag känner doften.
Rädd för tandläkaren? OJA!.
Gillar du att slåss? Nej
Kan du gå på en fest utan att dricka? Eftersom jag inte går på fester så, ja :P
Festar du ofta? Nej.
Röker du? Usch nej.
Har du haft ett sadistiskt förhållande? Tycker inte mitt förhållande med Alex är så sadistiskt :P.
Har du någongång svimmat? Ja.
 
Steg 4:
Har du borstat tänderna? Japp.
Senaste köpet? TT (tilltugg) till helgen.
Träffade du senaste utanför din familj? Alex
Åkt senast? Dollarstore
Ringde du senast? Alex
Ringde dig senast? Alex :P
Kramade du senast? Alex igen
Senaste sms:et ifrån? Amelie
Gråtit? Det vill jag inte säga.
 
Steg 5:
Har du haft kontakt med polisen? Ja.
Gjort något olagligt och åkt fast? Nej.
Gjort något olagligt men kommit undan? Nej.
Varit i en ambulans? Nej.
Sovit en natt på ett sjukhus? Nej, inte vad jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0