jadu

Okej, väääldigt dålig uppdatering, men hade inte så mycket intressant att skriva.
Dock så har jag nästan fått ett vikariat :D ska få följa med och jobba nattskift i 4 dar nu, börjar imonn klockan 8 på kvällen.
kan ju säga att jag är liiite nervös :D

Förhoppningsvis så får jag tillräckligt med pengar för att jag och Alex ska kunna flytta hemifrån och ihop, det enda jag skulle kunna önska mig just nu. Vet inte, känner mig som gladast när vi är tillsammans och ensamma, ibland längtar man så mycket att det gör ont. Men vem vet :D med vikariatet så kanske det händer snart ^^

Annars är det väl inte så mycket speciellt, jul snart förstås, men har redan köpt alla julklapparna, kollar mest runt om det finns nåt mer nån kanske vill ha.


Kommentarer
Postat av: Elin Jernberg

Kul gumman! Förstår att du vill flytta... Alltså, inte för att jag tror att du vantrivs hemma.. Men förr eller senare vill man inget hellre än att bo ensam. Eller i ditt fall: Tillsammans med den man älskar! Kram

2008-12-17 @ 22:34:46
URL: http://alotlikelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0