Lista 2008

Liten lista från syrrans blogg :P Är för trött för att skriva nåt ändå.

Minnen från 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog körkort och agerade fyllechaffis :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag gav några, men iår har jag ett iallafall, att bli blodgivare!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej
 
4. Vilka länder besökte du?
Det lilla landet lagom
 
5. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
En egen lägenhet med min älskade Alex

6. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
31 Juli - tog mitt körkort
18 December - fick ett vikariat

7. Vad var din största framgång 2008?
Körkortet helt klart
 
8. Största misstaget?
Att inte skriva in mig på Ams direkt efter att jag slutat mitt förra jobb

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld har man väl varit
 
10. Bästa köpet?
Har väl egentligen inte köpt nåt "stort"
 
11. Vad spenderade du mest pengar på?
TT - tilltugg
 
12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag klev ur körskolebilen, när jag fick vikariatet, när jag fick min julklapp av Alex

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Nightwish - Amaranth
Takida - Curly Sue
 
14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Stressad och ledsen

15. Hur tillbringade du julen?
Först med Alex familj, åkte sen hem till min egen på kvällen.
 
16. Blev du kär i år?
Kan man bli nånting man redan är?
 
17. Hur många one night stands?
none
 
18. Favoritprogram på TV?
CSI, Scrubs, Criminal Minds
 
19. Bästa boken du läste i år?
Sagan om det magiska landet Deverry av Katherine kerr

20. Största musikaliska upptäckten?
Kamelot, Takida, Sonata Arctica
 
21. Något du önskade dig och fick?
Muggar, filmer, smink (måste ju lära mig nångång) mm

22. Något du önskade dig men inte fick?
Gymkort tyvärr

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Inget, Mor och Far var på Gotland och ingen av mina kompisar kunde närvara, lite trist när man fyller 20...

24. Vad fick dig att må bra?
Vetskapen nu att allt kommer kanske ordna sig ändå.
 
25. Vilken kändis var/är du mest sugen på?
Ingen, de har nog sina brister också

Kommentarer
Postat av: mamma

vi var på Gotland när du fyllde 20 inte Egypten

2008-12-31 @ 10:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0