hm

Har typ inte skrivit nånting nu sen jag badade zigge,,,
Men det finns helt enkelt ingenting att skriva om just nu, igår så övningskörde Alex till Falun, sen så stannade vi till vid City Gross (stavas det så?) så vi inhandlade en glödlampa, disktrasa och dentalstick till Zigge..
Mor och far har ju åkt till Gotland nu så jag och Alex är ensamma i den stora villan för tillfället.

Idag så ska vi cykla till Arbetsförmedlingen och snacka jobbgaranti :P Vi hann inte med det igår för att besöket på City Gross tog lite mer tid än vi trodde, vi kom hem kvart över ett och var tvugna att gå med  zigge först ändå, (vi ska vara där mellan 1-2) Så vi fixar det idag istället :)

Imorgon så ska jag övningsköra kvart över ett, NERVÖS!! Han ska då avgöra om jag måste köra 2 lektioner till eller om det är lugnt. Måste jag köra 2 lektioner till så måste jag boka fram uppkörningen som jag har den 22:a, och det vill jag verkligen inte!!

Aja, skriver mer sen efter Arbetsförmedlingen, ska försöka trycka i mig lite nudlar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0