busy morning..

idag så gick jag upp klockan sju för en gångs skull >_< usch har inte sovit riktigt på 3 nätter nu, först har jag svårt att sova, sen när jag väl somnar så är det bara lätt sömn, vaknar hela tiden.
Iallafall, jag gick upp klockan sju för att jag skulle till arbetsförmedlingen klockan halv nio och snacka om jobbgaranti för ungdomar..  Japp åkte ju dit så jag var där typ kvart över åtta, men såg då att de inte öppnar förrän klockan nio, blev lite förvirring där med att ringa till pappa för att kolla att det itne var så att jag skulle ringa dit osv. Jag kom in tillslut iallafall :P
Aja, när det gäller mötet så gjorde vi typ ingenting, jag sa att jag kanske har sommarjobb nästa vecka och att jag inte kan anmäla mig till nånting just nu bla bla bla...

Under tiden så var alex på arbetsintervju på Max :) Han sa att det kändes bra och att de skulle höra av sig kanske t.om idag :D Skulle vara så underbart om vi båda kunde få jobb ^^

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till sötis =D trivs massa bra här, ni måste komma ner sen.

Hehe vad har du hört då? Både bra och dåliga saker?

2008-06-13 @ 14:35:43
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0