jadu..

har inte skrivit på jättelänge nu, men det har inte funnits nånting att skriva om, solen skiner fortfarande, jag har fortfarande inget jobb och jag kämpar fortfarande med körkortet...

Aja, men kan väl försöka säga vad jag gjort de senaste dagarna..

igår så åt jag vildsvin för första gången, det var faktiskt väldigt gott :) Så länge det inte är älg så kan jag prova vad som helst..
Såg även en kråkunge som satt mitt på vägen när jag och Alex gick med Zigge, vi försökte puffa på den försiktigt med en pinne för att få den att hoppa iväg i diket istället, men det rörde knappt på sig... Antar att den har försökt flyga ur boet för första gången och var i chock, men det var lite udda att den inte ens reagerade när zigge nosade på den.. Vi gick ganska snabbt när föräldrarna kom och började kraxa som galningar :P

Imorgon ska jag övningsköra igen, förhoppningsvis så gör jag bra ifrån mig så att jag äntligen blir bokad för uppkörning, men just nu känns det inte som att det händer nåt... VILL FÅ DET KLART!

Suck, sabla stereo! hur jag än ställer in den så brusar det som sjutton, det kommer liksom i vågor >_<

Aja ska kolla runt lite mer på nätet, skriver kanske mer sen, Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0