Jävla skit också...

Jävla, ruttna skitdag >_<
testuppkörningen gick åt helvete, självklart så fick jag den enda läraren som jag INTE ville ha, har haft henne på en annan körlektion och då hackade hon på allt jag gjorde, och nu så verkade jag göra fel på precis allting, jag kolla tydligen inte tillräckligt, backade för fort, saktade ner för sent, körde fel i rondeller mm mm mm, kändes som att hon malde på i evigheter efteråt, samtidigt så kan man ju inte göra nånting utan bara sitta där och nicka "jadå, jag suger, ja jag gjorde fel på det och det, åh klarade jag en sak, hurra för mig!"

Alex ringde också till Max när jag kom hem, men de har tydligen tagit nån med mer erfarenhet. Så då blev man ännu mer deppig och ledsen! Tur att regnet öser ner, matchar mitt humör perfekt!

JÄVLA SKIT!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag skulle fan anmäla henne om jag var du!

2008-06-16 @ 22:41:26
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0