mår lite bättre nu

har fått vila lite och tänkt på andra saker, men tyvärr fick hon körläraren mig att tappa självförtroendet om körningen, precis som hon gjorde förra gången, det var därför jag inte ville ha henne från början, när jag hade henne på en annan körlektion så fick hon mig att tappa självförtroendet för körningen hur länge som helst, tog flera körningar innan jag kände mig bra igen....

Men har snackat med min kompis Amelie och tydligen gick det åt helvete för hennes testuppkörning också, och hon klarade uppkörningen utan problem :) Är så glad att jag har henne att snacka med när jag mår såhär ^^ och självklart Alex som kramade om mig och tröstade mig när jag var som mest ledsen.

Älskar er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0