min dator är emot mig...

har kommit hem från Alex och satte precis ihop datorn.
Men när jag startade den så tog det en evighet för den att starta upp allt (vilket bara är msn) sen så satte jag mig och läste lite på aftonbladet samt lyssnade på min playlist på datorn, poff, så stängde den av sig....
aja, startade upp den igen, den var snabbare den här gången. försökte sätta igång musiken igen.
fick upp en ruta där det stod "winamp funkar inte just nu" med två valknappar "kolla på problemet online och stäng av" och även "stäng av".... jag testade fem gånger att få igång skiten, jag stängde t.om av datorn en gång och startade igen, men nä, det funkar fortfarande itne >_<
Startade Webradion. funkade inte.
Startade min radio sen men fick sitta en evighet för att försöka få in Mix Megapol igen, nån hade bytt till Rix FM...
min apparater är emot mig ikväll :P
Hoppas ni har det bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0