sov som en stock

Somnade i solstolen för en stund sen :P vaknade av att jag var het som tusan om benen och frös om armarna, låg under parasollet med benen utanför....
Undrar hur det kommer sig att jag så gott som alltid somnar vid den här tiden om jag lägger mig nånstans...

Aja, har sökt ett jobb iallafall :) Så man får väl hålla tummarna att dom ringer!

ikväll så ska jag och mamma äta tacos här hemma, bara hon och jag ^^ Mumma! älskar hennes guccamole!
Hoppas ni mår bra!


för några kvällar sen så var himlen alldeles gul, såg nästan ut som domedagen var på väg :S


Fast ganska snyggt ändå, väntade nästan på att en tornado skulle bildas eller nåt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0