Lista

Snodde denna från Syrran :) hoppas du inte tar illa upp ^^

Blond eller Brunett: 
Brunett
Blåa ögon eller Bruna ögon: Melererade åt det blåa hållet
Vanilj eller Choklad: Choklaaaaad
Hund eller Katt: katt tror jag...
Christina eller Britney: Lyssnar inte på nån av dom direkt..
Lip-stick eller Lip-gloss: I go for natural!
Rock eller Rap: Rock
Rosa eller Lila: Lila
Tv eller Dator: dator
CDs eller Radio: Beror på vilket humör jag är på..
Basket eller Fotboll: Är för lat för något av det :P
Äpple eller Apelsin: Äpple
Morgon eller Kväll: Kväll helt klart!
Kyckling eller Kalkon: kyckling
Berg-och-dalbana eller Vattenbana: Berg-och-dalbana
Droger eller Likör: Ingetdera, kör på coca cola
Guld eller Silver: Silver
Nike eller Adidas: Bryr mig inte om märken
VH1 eller MTV: MTV
Sanning eller Konsekvens: Sanning
Harry Potter eller Lord of the Rings: Lord of the Rings, Myyy preciouuuusssss
Vinter eller Sommar: vår och höst
Gå eller Springa:
Stranden eller Bergen: Bergen
Stan eller Landsbygd: Så länge det inte är Stockholm så är jag nöjd!
Kärlek eller Lust: kärlek
Stjärnor eller Månen: Luna
Sko eller Sandal: sko
Bad eller Dusch: bad när jag vill slappa, dusch när jag vill bli ren
Syster eller Broder: syster
New York eller California: antagligen California

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0