Oooh what a beautiful MORNING!

Vaknade av att sötnosen gav mig en helkroppsmassage ^^ Han är så underbar!
Sen var han såklart på bushumör så jag hann knappt ur sängen förrän jag var på hans axel medans han sprang runt i hela lägenheten, knasbollen!

Ska Övningsköra med körskolan imorgon igen, jag vet inte varför men när det är med körskolan så känns det jättepinsamt och nervöst, men jag ska träna parkering och det kan jag ju, typ... Pappa säger iallafall att jag är duktig och kan det :)

Hmm, blir nog inge sola idag, det är soligt men det blåser ganska kallt ute, inget trevligt då juh!
men har duschat nu och känner mig ganska fräsch ^^ ska bara smörja in mig..

Var på Kina igår med hela familjen :) var jättetrevligt och supergod mat också, äntligen en kinarestaurang som har god curry :P Var sista gången jag såg syrran och Henke på ett bra tag, de flyttar ju till Göteborg snart och så kommer vi ses ännu mer sällan, lite sorgligt :( för även om vi tjafsar mycket om skitsaker så älskar jag ju trots allt min syster!

image59
Äppelblomster är ju jättesöta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0