Lördag

Lördag nudå :) Alex och jag är ensamma hemma då hans mor är på fest :D

På måndag så ska skrutten på halkbana, måste följa med för han kan inte vägen dit XD Måste då gå upp typ halv sex eller nåt, *blääää* Men vad gör man inte för att hjälpa till, ska försöka ta fram lite telefonnummer fram tills dess så att man kan ringa lite företag medans han kör.

Sen vet jag inte, på tisdag måste jag skjutsa honom till Dollarstore för hans nya praktik, väntar fortfarande på att min handläggare ska ringa om praktiken på Falu Stadsauktion (oj så formellt det lät XD) Men ska försöka fixa nåt annat tills dess.

Ska faktiskt försöka handla lite julklappar nästa vecka också, men måste nog föra över pengar från mitt sparkonto för att ha råd, sjukt att man förväntas leva med 2700 i månaden. Jag vet att jag fortfarande bor hemma osv, men pengarna går åt ändå, samt att det inte på långa vägar räcker för att jag ska kunna komma hemifrån, känns ledsamt.

Dagens stolhet: Gick till macken för att köpa choklad, men struntade i det ^^
Dagens skäms: Köpte och åt det igår istället >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0