:(

Lördag idag.
Har varit ute och ätit på Fortuna med sötnosen, ville att det bara skulle var han och jag för en gång skull.
Men jag vet inte, vad jag än gör nu för tiden som kostar pengar så får jag otroligt dåligt samvete och blir ledsen, herregud, det spelar ingen roll att det handlar om en tidning för 9 kr på tradera, känner lik förbannat att jag inte borde köpa NÅNTING.

Men ska börja söka en massa jobb i Falun nu, eller praktik, men det dumma med praktik är att folk utnyttjar en nå så grymt! Visst de kan säga att vi får se efter de tre veckorna om det kan bli förlängning, men INGENTING säger att de inte bara kan utnyttja gratis arbetskraft för att sen bara skita i en när det är slut.

Det enda jag önskar mig till Jul just nu är jobb och en lägenhet, allt annars känns onödigt. Vill inte ha lägenhetsgrejer, för jag har ingen lägenhet än att stoppa dom i och jag kommer bara bli ledsen av att se en massa oanvändbara grejer som påminner mig om vilket liv jag missar just nu...
Det är som Alex säger, om man skulle kasta sig nerför rulltrappan och sen stämma Kupolen för några miljoner...
suck, vill vara glad igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0