god morgon

Idag ska jag eventuellt luncha på matpalatset med Millan, men hon kanske skulle jobba och visste inte förrän runt lunch >_<
La mig faktiskt ganska tidigt igår och sov ända till 09:20 för då ringde Alex för att klaga på sin praktik :P ska försöka få mig själv att åka till några ställen till innan mötet idag och tigga praktik själv, mötet är halv 4 så det borde ordna sig, men jag hatar att tigga och jag vet aldrig riktigt vad jag ska säga för nånting... Låter säkert helkonstig!

Ska spela lite WoW innan jag skjutsar pappa till jobbet :)
Puss på er

Kommentarer
Postat av: KelocC

sv: Okej nice, jofan jag har sovit helt okej.. fast lite pnt i nacken :(

Ha en underbar dag :)

2008-10-21 @ 11:50:13
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: KelocC

sv: Mjo det är lite jobbigt, men de går över ;D

Jo det är samma här så du är inte ensam och vara arbetslös.. det är trist och inte ha så mkt och göra..

2008-10-21 @ 22:08:34
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0