Gråtfilmer

Sis Skrev i sin blogg och frågade vilka filmer som får en att gråta..
Jag vet inte riktigt, gråter inte så mycket till filmer, men om jag ska välja så...

Bambi, helt klart, vem gråter inte efter att ha sett scenen när han ropar på sin mamma
Dragon Heart - Då jag älskar drakar så är det väl självklart att det kommer en tår när han dör :(
Sagan om Ringen - Inte så mycket för att de är sorgliga, utan mest för att de är så mäktiga och fina filmer
Casper - Vet inte varför, det är nånting med musiken i den filmen, men när jag ser slutet på den så grinar jag
Hellboy 2 - Faktiskt, grät lite med scenen med skogsguden, tycker alltid att sånt är så sorgligt :(

Där har ni dom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0