Ingenting

nehepp, blev ett nej från BR-leksaker. Tydligen så fick de inga pengar från nån styrelse, så de hade inte råd att anställa en till.. Alltså, jag vettfan hur länge jag orkar med det här, fatta hur värdelös man känner sig när man bor hemma när man är 20, samt inte har ett enda jobb ens på gång....
Är illamående, trött, slut, gråtfärdig och snart apatisk så gott som varje dag nu för tiden, är nog ännu svårare att få jobb nu när det är lågkonjuktur mm, typiskt att den skulle bryta ut, just när jag hade ett jobb på gång.

Känner fan för att bara sitta ner och grina, men inte ens det får man, för då är man en patetisk person som inte reser sig och bara fortsätter söka. Men vet ni.. Just nu är jag väldigt patetisk.

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart jag kan :)



Det måste ordna sig för oss båda. Det tycker jag att vi förtjänar.

2008-10-18 @ 22:55:13
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: KelocC

Nice blogg, besök gärna min.

Hoppas du haft en underbar lördag :)

2008-10-18 @ 23:00:56
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0