Min helg med Amelie

Jag var ju föresten i Mora i helgen :) För att träffa Amelie samt gå på Rättviks Marknad!
Helt underbart kul var det!


På tåget, i väntan på att komma fram...


Regnigt och tråkigt, men det blev extremt mycket roligare när man kom fram :P




det fanns nämligen ett stånd med en MASSA draksaker :D
Dock köpte jag ingen :( Den jag ville ha mest var på tok för dyr + att jag inte har nånstans att ställa dom just nu! Men Amelie fick verkligen DRA mig därifrån :P


Seriöst.. VEM köper en rosa militärfärgad minifyrhjuling? Var bara tvungen att ta kort på den :P


Pizza sen på kvällen :P Amelie är dock väldigt liten i maten (jag skyller på salladen hon åt innan ;))


Vaknade morgonen efter av att jag fick fotmassage av Amelies katt :P

En helt underbart roligt helg alltså ^^

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jaaa ibland så :D

2008-10-08 @ 23:46:38
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Marlene

ÅÅÅ så dig inte på marknaden jag:(

Vilken dag var du på marknaden??

2008-10-22 @ 15:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0