Myyys

Blir en myskväll idag :)
Har varit och köpt lite Naturchips med smak av ost och persilja, min nya favorit!
Försökte även hitta min dipp (Dill och gräslök) Men den fanns varken på Ica Maxi eller lokala Ica. Weird!
Fick bli en Sourcream & Wild Onion istället, får se hur det smakar.
Kunde även inte låta bli chokladdoppade bilar ^^ yum yum.

har så sjukt ont i rumpan idag >_< Var  på gymmet igår med Linda, chockade mig själv genom att klara 50 övningar på alla maskinerna :D Men visste inte hur jag stretchade rumpan så jag struntade i det, får betala för det idag >_<
Fick mina FK pengar idag så jag åkte till Kupolen för att inhandla hudkräm, var även på jakt efter en mysig halsduk samt en eyeliner, men hittade ingen halsduk som jag gillade, och blev totalförvirrad av alla dessa eyeliners så jag gav upp :P

Har precis duschat så jag känner mig fräsch och glad och är redo att ta mig an myskvällen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0