Ny jacka ^^

Köpte en ny jacka idag ^^ Är helförtjust! Ska försöka få Alex att ta en bild med mig när jag har den imorgon när vi träffas :)
Är lite småtrött, gick från sötnosen till Kupolen, för att sen gå från Kupolen hem till mig. Det är en bit!
Ska nog försöka övertala pappa att ta hunden så att jag får gå in och duscha, känner att jag behöver det :P

Fick mina Nemitidningar idag också :D bara 13 kvar så har jag alla som kommit ut! Nån som har Nemi men som inte vill ha dom längre? Låt mig gärna veta :)

BR - leksaker har fortfarande inte hört av sig :( Men hon har fortfarande några dagar på sig visserligen, men det är jättejobbigt att bli hispig varenda gång som telefonen ringer! Ååååh, vill väldigt gärna ha detta jobb :((
Aja, hoppas ni mår bra iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0