sköööönt ute ^^

Har precis varit ute på promenad med zigge.
Brrr var helt underbart kallt ute, men måste verkligen köpa mer varma kläder till vintern, eller iallafall en vinterjacka! :P
Min är så gammal så den värmer inte ett dugg längre! Men de säljer ju inga jackor i affärerna som jag vill ha heller, det jag kräver det är att det ska vara en låååång kappa som är svart, antagligen med huva samt att den ska värma bra! Men de verkar inte tillverka såna längre :/
Är det nån som har nåt tips var man kan köpa bra jackor? Tacksam för tips! :D

Hehe har fått nya gardiner av mamma :D svarta raka saker med röda kinesiska drakar på ^^ Älskar dom! Bild kommer antagligen sen :D
Nu ska jag försöka värma upp mig lite, kanske skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0