Lista

Lånade listan från Sis

Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu: Glad och förväntansfull!
Är det nåt du absolut inte äter: Älg och vissa grönsaker
Kläder just nu: Jeans och har snott en t-shirt av Alex
Musik just nu: Modern Talking - Cheri, Cheri Lady
Vad sa du senast: Den är rosa! :D
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: För ca 2000 år sen då kvinnan ansågs vara en gudinna och skulle behandlas därefter, annars vill jag leva i en framtid utan föroreningar.
Längd och vikt: none of your damn business
Hur många kuddar sover du med: En
Favoritväder: Frostigt kallt ^^
3 saker att ta med på en öde ö: överlevnadskit, Alex, insektsspray
Spelar du nåt instrument: nej, men jag har spelat flöjt och piano och skulle vilja lära mig spela Whistle
Morgon- eller nattmänniska: Natt helt klart
Sparare eller slösare: Sparare
Vem är viktigast för dig: Alex, familjen, mina vänner och våra djur
Bästa film: Oj vad svårt... Sagan om Ringen kommer ju alltid vara fantastisk, men det finns så många underbara filmer så det går helt enkelt inte att välja
Tror på liv på andra planeter: Med tanke på att man har hittat lite liv på Mars så är det ganska troligt att det finns mer
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, han sitter bakom mig :P
Har du några homosexuella vänner: Japp
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Alla har olika åsikter vad trohet innebär, så jag vet inte
 Hur många barn har du/vill du ha: 2 verkar ganska lagom
Bio eller promenad: En promenad i månskenet en vit vinternatt med gnistrande snö slår nog ett biobesök
Snarkar du? Hmm, Alex har sagt att jag andas högt då och då :P Men jag kommer inte upp i hans klass ^^
Rädd för insekter? Rädd och rädd, älskar dom gör jag inte
Äckligaste insekten: Ojojoj, massa krälande larver har jag svårt för
Bästa bok? Draklanskrönikan, Eragon, Sagan om Ringen, Belgarion, sagan om det Magiska landet Deverry, har läst på tok för mycket böcker för att kunna välja en...
Vad vill du jobba som? Djursjukvårdare
Pizza eller hamburgare? Beror på vem som gjort vad
Stökigt eller välstädat? Hemtrevligt :) Sen får ni tolka det hur ni vill
Gungar du på stolen? Alex stol är för tung och min skulle gå sönder :P
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Om jag fick nåt VÄLDIGT bra efteråt
Hur många syskon har du? 1 storasyster
Vad är du mest rädd för? Att en främling ska stå i rummet och stirra på mig, HATAR stirrande saker
Är du rädd för blod? Nope, inte ett dugg
Saltar du på maten? Mja, inte särskilt mycket
Gillar du att sjunga? Nej, för nån kan höra mig
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Naturbruksgymnasiet i Rättvik, med inriktning Djurvård, skitkul linje, synd att den var lite för ny när jag kom.
Anser du att du är stark? Definiera stark, jag klarar allt att brottas med kossor, men jag blir väldigt lätt sårad
Brukar du sola? Nej
Vad gör du om du får hicka? Håller andan och dricker vatten under tiden
Röker du? Nope
Snusar du? Nope
Kaffe, te eller inget? Te när jag är sjuk


 

Kommentarer
Postat av: Sara

Frågan är om det är äkta skinn =P kommer då vara det enda äkta jag har i min garderob!!

2008-10-14 @ 22:40:30
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0