Jävla skitdag

Hela jävla dan har gått fel!
Den började med att jag inte kunde somna förrän vid halv 5 FASTÄN jag la mig vid halv 12! Vilket gjorde att jag försov mig när jag skulle gå med zigge så jag inte kom ut förrän ganska sent. Sen fick jag ett brev från ams om att det var Öppet hus i Falun samma dag, så jag tänkte skriva ut lite cv:n till Alex, vilket också krånglade eftersom han använde excel.
Sen när vi väl kom till Falun så hamnade man vilse på en gång eftersom hela Falun är ett enda stort getingbo, tog hur lång tid som helst att hitta en parkeringplats!
Sen skulle man hitta gatan som skiten var på, vilket också tog en halv evighet, sen hittade vi den lilla lilla dörren som det stod att det var på. Det var kolsvart och inte en käft där! Då gav vi upp och åkte hem igen >_<
Nu orkar jag inte bry mig mer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0