Tisdag

Har gjort ganska mycket idag faktiskt :)
Kom upp runt halv tio (vilket faktiskt är tidigt för mig!) och åkte till elgiganten med pappa för att titta på en ny mobil, men självklart var alla i den färgen jag ville ha slut i hela borlänge. Men vi åkte hem och beställde från nätet :D kan knappt vänta!

var även och köpte avmaskningsmedel för Embla, blev sån där pasta eftersom katter ska vara så svåra att få att äta tablett. Gick ganska bra, lite svårt att få henne att öppna munnen, och när jag väl fick in sprutan så ville inte sprutan funka, tog i lite mer och "splrutt!" så fick hon hela käften full XD Tack och lov så var det rätt dos, men gissa om hon såg förvånad ut :P

Ösregnar ute, men ska inte behöva gå ut förrän vid 5 då jag ska åka och gå med Zigge.
Puss på er!


Zigge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0