Best day EVER!

Har inte skrivit på aslänge nu, men har haft orsaker.

Idag har LÄTT varit den bästa dagen i mitt liv. Tvingade Alex att boka en ny uppkörning igår, (eftersom det gick åt helsike i Onsdags) och väldigt motvilligt så gick han med på det, och gissa vad! HAN KLARADE DET!! :D Så himla glad för gubben!

Sen nu för ca en kvart sen så ringde tunabyggen och berättade att vi hade fått en lägehet som vi har kollat på, DEN 1 MAJ FLYTTAR VI IN! Det kanske bara är en etta på 40 kvadrat, men det är vår lilla skitetta, vår alldeles egen :D fatta vad glada vi är just nu!

Ikväll blir det allt äta ute och vara uppe och fira ^^

Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Sv. Aaaaaaw grattis syrran :D gud vad skoj. Hehe ja när jag har tid :) jag hör av mig, men de kan ta ett litet tag. Puss puss

2009-02-20 @ 19:32:38
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0