jobbigt

Är hemma nu igen, alltså hemma hos mamma och pappa. Saknar redan älsklingen, kommer INTE kunna sova nåt inatt, går inte utan att jag vet att han ligger där bredvid mig. Får alltid paniktankar när jag sover själv och han kan ju inte göra så mycket genom telefonen.
ÅÅÅÅH vad jag önskar att vi kunde flytta till nåt eget snart, bara han och jag, så vi får göra vad sjutton vi vill. Så orättvist att det inte kan hända just oss, så himla jävla orättvist!
Missade såklart "Trollkarlens hemlighet" som skulle gå idag också, självklart, jag hade ju bara sett fram emot den. Verkar så intressant att få se hur dom gör det.

Imonn ska jag tillbaka till jobbet igen, lite nervös och förväntar mig att det självklart har blivit nåt krångel med att jag har varit sjuk, bara väntar på det. Just bring it on!
Nä måste nog försöka sova nu, ska upp tidigt imonn igen, usch är ingen morgonmänniska alls. Men man måste ju tyvärr...

Håll en tumme att jag somnar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0