Working 19 - 03

ojojoj, vilken natt!
Varenda ett av de 5 tågen vi skulle städa var försenade! Samt att eftersom det var Peace and Love så såg de för j*vliga ut... (seriöst, hur kan man spilla läsk över hela golvet och sen hälla socker på det?)

Vi skulle även tvätta en Y1:a (ett litet tåg ni som inte vet) utvändigt, men det gick åt pipan då vi var 3 pers varav ingen av oss hade en aning om hur det skulle gå till :P Splashade även ner hela mig när jag skulle spola.

Ont i fötterna har jag, samt så bränner det i rygg och axlar så måste köpa Liniment imorgon så får Alex smörja på.

Men imorgon och på Söndag är jag leeeedig ^^ ska bara ligga och njuuuuta då.
Ska njuuuuuta av min McDonalds nu :D Big Mac &co med Mcflurry marängswiss samt en stoooor sprite till!
(har man slitit häcken av sig nattetid så får man det!)

Natt natt på er ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0