Fredagskväll

Sitter och myser såhär på fredagskvällen :) Olle och alex sitter i soffan och spelar (eller ja, Olle sover antagligen, han andas iallafall och det är en bra fördel)
Själv ska jag snart sätta mig nånstans och läsa klart Brisingr, kom inte igång med läsningen förrän nu :P

Tacosen vi åt idag var helt underbart god ^^ Men jag upptäckte att vi verkligen saknar skålar att ha mat i :/ mycket improvisation blev det iallafall. Fick även upp draperiet idag :) ska testa att sova med det ihop, kanske sover bättre då.. vem vet.

Aja, imonn ska jag och Amelie till torsång och fika lite :D måste dock tanka, äääven om det kostar mer än jag egentligen har råd med.... Måste även köpa rökelse då Alex har ätit salsa och det INTE luktar rosor därinne efteråt >_>

Kram på er!


natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0