Hallo!

Har varit så himla flummit nu under julhelgen så det har inte varit tid att skriva nåt egentligen.

Men idag så ska vi åka till Jysk och kolla soffa! :D Alex mobbar mig som sjutton eftersom jag ser fram emot det så mycket. Men åååh vad härligt med en stor och riktigt skön soffa!

Imorgon går jag på en heltidsvecka, så jag kanske inte kommer skriva då heller, jobbar dag imorgon och sen natt tre nätter i rad. Då när man kommer hem och dan efter så är man inte jättesugen på att skriva ett inlägg...

aja men jag lever iallafall ^^

Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

Men om han är förstoppad skulle han ju inte bajsa :) senast imorse. Men ska ge honom överkokt ris och någon buljong på det så ska de nog bli bra igen förhoppningsvis.

2010-01-13 @ 11:37:33
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0