Lördagkväll

Lördagskväll då :) Eller det börjar väl närma sig till natt snart?
Sitter och har världens största sår i höger kind :( och det gör inte lite ont, det värker i tänder och käkben, samt så gör det ont så fort jag rör på käften.... Och för kanske två veckor sen så hade jag ett likadant i vänster kind! Fattar inte vad det är för nåt som orsakar det, måste ha tagit världens bett när jag sovit eller nåt. Får hoppas det går ner snart :'(

Melodifestival har det varit också, den låt som vann var inte den jag hoppades på, ingen av låtarna var egentligen nånting jag lyssnar på. Men nu är det väl bara att leva på :) Ska bli intressant att se de andra bidragen iallafall!




Ska mysa vidare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0