Söndag

Vackert väder idag :) Har till och med legat ute en liten stund och solat (legat och legat, jag satt på två stolar :P)

Ikväll är det jobb som väntar, behövs verkligen eftersom det verkar vara lite svalt på jobbfronten annars :( Maj kommer att bli en karg månad verkar det som...

Halsen gör fortfarande förbannat ont, men kanske lite mindre förbannat än igår men jag vet inte, svårt att känna sig glad och framåt när det drar i käkarna och tänderna samt svider till i kinden hela tiden, men jag försöker ^^

Jag har bestämt mig för att sätta upp ett mål varje vecka som jag ska följa, det behöver inte bara vara vikt ;) utan t.ex den här veckan har jag bestämt mig för att dra mig till Underverket, gudarna ska veta att jag behöver en bättre bh, får försöka dra med mig Amelie också som moraliskt stöd ^^

får se vad jag hittar på resten av dan, kanske ska tigga en ny design av sis ;) moahahaha
Ha det bra!


Soligt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0