Min dag i bilder

Först åkte vi till Avesta Lasarett för att Alex skulle få sin mage röntgad


Olle var också med oss


I en timme satt jag och stirrade på de här 5 träden...


Lasarettets ingång, satt utanför eftersom vi hade Olle med oss. TRÅKIGT


Olle gillade när vi åkte hem sen och han fick känna lite luft i ansiktet ^^


Var tvungen att räta ut ryggen sen när vi kört de 6 milen hem ^^


Alex snackade i telefonen under tiden


Även Olle fick sträcka ut :P

Sen åkte vi hem till mor och far och åt sallad, samt träffade släkten :)
Imorgon så ska jag göra det omöjliga och titta på smink, tänkte börja nu faktiskt, samt gå till en frisörsalong och fixa till mitt lååånga raaaaka hår ^^

Hoppas ni har det bra! kram!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jo =D men vi ses ju inte så mycket så de gör ju inget. Puss!

2008-08-30 @ 16:25:00
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0