Test

Förlåt syrran men jag blev också väldigt sugen på att göra den :P

Vad heter han: Alex, eller Alexander
Vad har han för favoritfärg?: Jag vet inte om han har nån men mörkblå skulle jag gissa på
Vad har han för ögonfärg? Blå
Klädstil: Oftast t-shirt och pösiga byxor
Har han färgat håret nån gång: Japp
Har han klippt sig någon gång: Luggen när han var yngre, nu förtiden så är det jag som rakar han
Har han piercat sig: Nej
Dricker han: Cider nångång
Röker han: Nej, tack och lov!
Vad har han för mobil: Usel på märken :P nån liten Orange/vit sak
Vad vill han bli när han blir stor: Det vet han inte själv, men just nu satsar han på hemtjänsten
Vad har han för färg i sitt rum: Mörkblått
Har han någon/några systrar: Nej
Har han någon/några bröder: Ja, lillebror Sebastian
Vad är hans favoritmat?: Stark Thaimat skulle jag tro
Vilken mat hatar han?: En massa, men lasagne
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Skaffa en fin lägenhet åt oss, sen köpa en massa tv-spel som PS3, Wii och Nintendo 360
Vad brukar han göra efter jobbet:
Han har inget jobb just nu
Vad heter hans pappa och mamma: Annika och Leif
Har han bråkat med nån någon gång: Japp
Vad brukar han göra på helgerna: Sitta vid datorn
Vad har han för musiksmak: Han är lite av en allätare...
Hur/var träffades ni första gången?: På Leksands medeltidsmarknad
Hur gamla var ni då: 17
Vad påminner dig om honom: WoW, Vänner och vattenparken i Borlänge
Vad var det första han sa till dig: Hej Linda
Vad var det första du sa till han: Oj! Hej!
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Allt möjligt :P
Är han beroende av något?: WoW tyvärr, och av min rumpa tydligen :P
Vad kallar du han: Älskling, sötis, allt sådant samt pucko lite då och då :P
Vad kallar han dig: Mitt lilla skogsrå
Tränar han: Inte nu om man inte räknar med att gå med hunden
Hur länge har ni vart tillsammans?: 2 år ^^
Hårfärg: Råttfärgat
När fyller han år: 31 December
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: Nåt som står för hur mycket han betyder för mig.
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Nördig, romantisk och smart
Vilket år är han född: 1988
Gillar du han?: Nej, jag älskar honom. han är min stora trygga björn i livet!


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0