Waste of time >_<

Var på vägledningscentrum idag för att kolla upp lite vad det krävs för utbildning för att bli en djurpsykolog.
Kom in dit, fick vänta en bra stund på min tur, när det sen äntligen var min tur så sa hon åt mig att googla på en av deras datorer medans hon hjälpte nån annan..
Aha, gjorde det, hittade inte ett skit. Hon bad mig sätta mig ner och vänta igen. Väntade i kanske en halvtimme. Då kom hon äntligen och frågade om jag hade sökt och om jag hade hittat nåt.
Nej, sa jag. Då kläcker hon ur sig, "nä det kanske förklarar om det finns eller inte. Den enda utbildningen som egentligen finns är uppe i Orsa och den är ju privatägd så det kostar ju lite också"

Jahapp, hon kunde inte ha sagt det med en gång att det egentligen inte finns nån egentlig utbildning för att bli djurpsykolog.
Jäkla waste of time.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0