TVÅ ÅR!!

Idag är det min och älsklingens två-årsdag :D Kan inte fatta hur fort det har gått egentligen.... det kändes som att det var igår vi möttes på Leksands medeltidsmarknad och känslorna bara exploderade för varandra!
Dock är jag inte hos honom just nu :( men ska äta med hans familj på restaurang för att basse (hans brorsa) har slutat nian :) Men vi har sagt att vi ska fira bara vi två på Fredag istället, men middagen blir iallafall lite ^^

Älskar honom så mycket, han är den enda som verkligen förstår mig helt och hållet och som står ut med mig när jag har mina dagar...
Puss på dig älskling ^^


Kommentarer
Postat av: alex

det är kul att du känner det så=)

2008-06-04 @ 13:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0