Morgon

Ny dag idag, sitter och gäspar och känner mig trött :P Vaknade egentligen nångång vid åtta, eftersom älsklings klocka ringde då, UTAN att han vaknade >_< sen snoozade han tre gånger :P
Nu gick han iväg till praktiken, lite butter eftersom jag inte vill skjutsa honom (han är snart 20, han kan gå själv) :P

Funderar hur jag ska göra med datorn, så himla härligt att ha den här, samt att jag sover bättre i samma säng som alex, så jag funderar på att åka hem utan datorn och gå med Zigge mm,  för att sen bara åka hit igen :) Men måste höra med mor och far hur det är med Zigge resten av veckan.

Usch, på Torsdag och Fredag ska jag på UTBILDNING för AMS >_< tror det handlar om kommunikation och jämställdhet mm mm, BLÄ, och självklart så kommer min kompis Amelie då och vill umgås :P pluggar ju då från 9-15, suck, aja vi har tid till klockan 6 iallafall, det är nånting..

Aja, ska kolla lite jobb idag också, fråga BR hur man kan göra med praktik, samt kolla på en ny reflexväst till Zigge :D puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Duu kommer du ihåg den där Carol Bells låten som vi lyssnade på förut??? =D hittade den på datorn idag. Miieee!

2008-10-28 @ 12:10:19
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Sara

Åhh kommer du inte ihåg den?? Kommer inte in på msn så jag kan inte skicka den heller.

Typ med piano och så börjar den superlugnt. Ska försöka hitta den på youtube.

2008-10-28 @ 16:01:09
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0