usch

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men jag gör helt enkelt inget speciellt om dagarna..
Iallafall inget som är värt att skriva om, sitter hela dagen och hoppas på att få höra telefonen ringa och faktiskt se att det är BR som vill ha mig! Gick ju dit nu i måndags och hon sa då att jag är inte glömd, men att det inte är klart, samt att hon skulle ringa denna vecka... >_<

var och köpte p-piller idag iallafall, så nåt har man gjort... men det är typ allt, kan inte ens spela WoW för de håller på att uppdatera till den nya expansionen Wrath of the Lich King >_<

Imorgon ska jag försöka dra mig till Falun och tigga praktik hos Akademi Bokhandeln, för att sen förhoppningsvis få förlängning...

Usch, inget roligt inlägg alls!


Bild på Alex mormors trädgårdstomte :P tyckte den blev så söt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det har du faktiskt rätt i. Tiden kanske läker men inte helt, det finns fortfarande spår kvar.

2008-10-15 @ 16:53:54
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0