Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Candis!

 Regler:
* Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade!

1. Mitt absoluta favoritdjur är älgar! Ända sen jag var liten så har jag älskat dom, så underbara djur! Dock retades jag för det av mina klasskompisar, favoriten var att beskriva när de sköt älgar under jakten...

2.  När jag var liten så lekte jag aldrig med barbies mm, utan det var mjukisdjur som gällde :)

3. Älskar drakar, min favoritfilm är Dragon Heart, jag har ett ex antal drakstatyetter, en drakaffish som jag haft sen jag var liten, och även diverse smycken.

4. I skolan så har jag fått träffa en flock med ettåriga vargar, fått hålla i en 3 veckors gammal rävunge, fött upp kycklingar och sett en jättevacker uggla. Rättvik var ett bra val för mig :)

5. Jag har alltid varit utanför, i grundskolan så fick jag aldrig några kompisar, jag låg uppe i ett träd varje rast. Först i Rättvik så kände jag lite grann att jag "passade in".

6. Jag är nu 20 ½ och jag har aldrig varit full, aldrig testat att röka, aldrig snusat, aldrig knarkat och jag har först nu börjat använda mascara lite grann.

7. Jag och Alex träffades för första gången på dagis för ca 17 år sen på dagis, vi hördes sen inte av på kanske 12-13 år, vi sågs igen på leksands medeltidsmarknad för 2½ år sen ^^

Kanske inte så intressanta saker för er, men för mig är dom speciella. Men jag utmanar inte nån, jag känner inte tillräckligt många som har en blogg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0