Huvudvärksnack

Sitter och har ont i huvudet >_<
Har ätit och tagit en tablett, samt försökte vila lite, men kudden kändes jättehård mot huvudet så det gick inge vidare..

Var och såg Hellboy - The Golden Army igår. Otroligt kul film! ^^ Älskar hans klockrena kommentarer. Men tyckte även den var sorglig :( Men tro mig! Jag kommer köpa den när den kommer ut på DVD det är en sak som är säker!

Nu på fredag så ska jag åka till Rättviks Marknad och möta upp Amelie där ^^ Ska bli kul att träffa gumman igen! Sen på kvällen så ska vi titta på den där filmen Wall:e, den verkar så sööööt och alex vill ju inte gå på såna filmer! Muppen!

Sitter samtidigt och hoppas på att de från jobbet ska ringa! Jag vet att hon sa att hon skulle åka till Danmark den här veckan så att hon inte skulle ringa förrän nästa vecka, men ändå!! Vill börja!! :D

Hoppas ni mår bra!

Kommentarer
Postat av: belz

jag är ingen mupp O_o

2008-09-30 @ 09:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0