trött morgon

Gör ganska ont i halsen idag :( Den känns väldigt torr och slemmig på samma gång, gör ont när jag sväljer >_<
Vill verkligen inte bli sjuk just nu, så jag sörplar te och tar en ipren så får vi hoppas att det inte blir värre..

Intervjun igår gick jättebra! Hon skulle höra av sig om ca 2 veckor, men hon sa att det verkade jättebra :D :D:D
Hoppas hoppas hoppas att jag får det! Skulle behöva jobba lite!

Skit också, skulle ju äta middag med Alex pappa och hans tjej, men har jag såhär ont i halsen så vill jag inte gärna prata, kul då att sitta och äta men inte kunna prata med nån... Har frågat Alex om han kan ringa och fråga om det kan bli nån annan gång... Aja det ordnar sig nog.

Han är just nu och frågar om praktik på Jula, sen skulle han snacka med nån tjej i projektet FIVE, så får hoppas att det går bra för han :)
Hoppas ni mår bra! Ska försöka få tag på min netherdrake nu ;)  (nöööööörd)


En sån här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0