allmänt bjäfs

Inte för att jag är mycket för att blogga om kläder och diverse, men har upptäckt att jag knappt har nåt till sommaren alls, jag har ett par shorts, ett linne, ingen sommarjacka, ingen sommarklänning, knappt nånting. Så jag funderar på om jag ska dra mig mot människobyn nu i veckan och reka lite, tyvärr så har de aldrig nåt snyggt till folk med strl 42-44, antingen så har de "små" strl 34-40 eller så har de stoora strl som 44-56 så antingen är allting för litet för mig, eller så är allting för stort för mig. >_< Men har bestämt att när jag flyttar så ska jag ta med cykeln och börja cykla med mp3. Kan ju inte riktigt jogga för det känns som att mina knän låser sig då, och gym hatar jag eftersom jag itne gillar att vara i samma rum med en massa andra människor, blir paranoid och tror att de dömer mig då.

Ska åka till föräldrarna om ca en halvtimme och käka tacos MUMMA!! :D Fick ett önskemål från mor att jag skulle köpa en Hemmets Veckotidning till henne också ^^ Inga problem.

Ska försöka få in lite bilder från kameran nu :p får hoppas det funkar på den här datorn..

PS Löööööv the laptop ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0