Bra dag, bra humör :)

inte mycket inlägg tyvärr. Har jobbat natt hela förra veckan + att jag jobbade hela helgen, både dag OCH natt. Inte sådär kanon när man samtidigt är helförkyld >_< Skulle ha jobbat idag och igår men kände att hela kroppen sa ifrån. Har gått omkring som en zombie hela veckan :P

Mår bättre idag dock, sitter och hoppas att jag kan hämta min dator idag, men får sääääkert ett sms att den är försenad igen >_<

Läste i tidningen idag att det skulle komma 100 norska vargar till Dala Airport i eftermiddag, och att det var öppet för allmänheten att titta på när de landade.... Både jag och Alex är liiite skeptiska till det eftersom det är första April och att det verkar ganska ologiskt att de skulle frakta 100 vargar på det sättet.. Fast om det är sant så är det ju kanon :D Våra vargar behöver lite nytt blod och om man tillför nya vargar så försvinner inaveln och de blir mycket skyggare.

Funderar på om jag ska försöka packa lite mer idag :D den 15:e April så flyttar vi ju in i våran lägenhet :D Kan knappt vänta! Samtidigt så är det OTROLIGT läskigt, oroar mig redan för hur ekonomin kommer se ut mm... Men det ordnar sig alltid :D

Ska försöka blåsa håret och fixa mig lite, Alex är på väg hem från praktiken och ville bjuda mig på lunch, och säger inte nej till att få komma ut lite nu :) Det mår man bara bra av!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0