chansning ikväll

Sitter och förbereder mig på att snart åka till jobbet. Suger lite grann att jobba på en Lördag, + att de har satt in två tåg till ikväll som jag ska städa, så istället för att bli klar runt 21:00 så kommer jag antagligen komma hem nångång runt ett halv två >_< inte så kul när man bara vill hem och gosa med killen på vår första helg i lägenheten, men what to do :)

Vi får ju se också om jag har fått in alla tågen rätt också, kan inte riktigt med tågschemat än och ingen svarar på mobilen så då får man helt enkelt försöka och se om det blir bra :P

Idag får även Alex agera hemmafru :P Har ju varit hemma på dagarna och fixat mm, medans han har varit på praktiken, men idag får minsann han plocka och diska ;) fast just nu så har han åkt för att kolla om han kan byta min t-shirt jag köpte igår (var ju för liten, eller den passade för bra och vill ha en mycket större att mysa i) Får hoppas det funkar :) Annars får jag har dragkamp med våran vikingaråtta (aka Olle)

Nä ska klä på mig och sopa undan godispapper som människor inte orkar kasta.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0