Kycklingfileér yum ^^

Sitter och jäser riktigt ordentligt vid datorn nu :) Vi lyxade till det med kycklingfileér kokade i en underbar marinad, pommes frites och bearneasesås (hur fan det nu stavas :P) Sitter nu och försöker få upp mitt tågschema för imorgon då ingen svarar på mobilen och kan hjälpa mih, men skiten bara låser sig hela tiden, får kolla imorgon innan jag börjar med stationen. Vet iallafall att första tåget kommer kl 14..

Skulle även behöva veta om jag ska ta hela söndagen eller bara dan.. Inte så lätt att veta, inte så kul heller när det inte finns nån att fråga. Chefen ska vara på semester och han jag ska vända mig till svarar inte. Inte lätt när det är svårt :)

Var även på marknaden idag :D Köpte den där t-shirten men det var inte i rätt storlek :/ vill ha en stoooooor tröja som jag kan försvinna i, men  den här passar så att säga :P

Ska dra med alex på en promenad med mongohunden Olle nu, få ner maten lite ^^

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0