morgon

Sitter och är irriterad på laptopen, ibland lägger angenbordet av bara, så då måste jag stänga av, dra ur elkabeln och vänta kanske 10 min innan jag kan starta igen >_< I-landsproblem, jag vet. Men man måste väl få gnälla över nåt?

Ganska mulet och kallt idag, så jag funderar på om jag ska kolla efter lite sommarkläder. Gillar inte att göra det när det är soligt och varmt. Frågan är dock om jag ens har råd att köpa nåt :/ Vi flyttar ju in nästa vecka (yay) och då ska jag betala halva hyran + att vi måste storhandla all jäkla mat man ska ha, vilket kommer bli gaaaanska dyrt :P Men man kan ju kolla iallafall och jag köper bara om det är ett riktigt bra pris,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0