morning!

Vaknade för ca 1 ½ timme sen av att den överdimensionerade hårbollen andades på mig (tandsten i hela käften, yummy >_<)

Riktigt fint väder ute ida :) väntar på att Alex ska komma hem så vi kan åka till Kupolen och fråga om nåt bra bredband man kan ha i lägenheten, det är alex som får hålla i det där dock, jag förstår itne mycket när det gäller sånt :P

Ska nog försöka kolla på nån billig sommarjacka också, om de har kommit ut än det vill säga, men det borde dom väl? Kanske även kolla efter ett par shorts och kanske lite linnen :) Men vi får se om jag har lust, att titta på kläder är INTE min favoritsyssla kan man då säga :p

Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

:D var den. De sa ingen alls ju :D miiiieee. Älskar den iaf hihi!

2009-04-06 @ 18:26:32
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0